Pàgines

18 d’ag. 2010

de tornada al món

Comencem a posar punt final a aquest estiu que va venir sense avisar, i que va començar amb massa projectes a la maleta, la majoria dels quals encara estan per desembolcallar, i els altres s'hauran de fer a corre cuita perque tenen data de caducitat, ha estat un estiu estrany, amb gent nova, i gent que feia massa temps que no tenia, converses llargues, molt llargues, d'hores, i molta feina, molta festa (i la que queda!) però també amb moltes hores per relaxar-me, descansar, fer els meus resets , i encara sort d'ells que sinó...
M'ha anat bé, aquest allunyament de la rutina, de la gent de cada dia, aquest parentesis davant del canvi de debo que em ve ara, poguer marxar del món durant uns dies i sentir ser una persona diferent, parlar, fer, sense por, sense mirar al costat, i és que en tenia moltes ganes.

Però sabeu? em resisteixo a pensar que s'acabarà l'estiu i no hauré fet el més important, encara em queden tres setmanes per començar i penso exprimir-les, abans que torni a començar la bogeria, l'estres i els mals rollos, penso carregar les piles d'optimisme i gaudir fins l'últim dia de la llibertat que m'ha portat aquest estiu, diferent, si més no, bo.

1 comentari:

  1. Vaja, bentornada...comparteixo el sentiment de no haver fet el que volia...però és el que hi ha...

    ResponElimina