Pàgines

2 de febr. 2009

Servei d'URGÈNCIES?

2 hores, 2 són les que he passat a l'Hospital de la meva ciutat despres d'arribar amb l'ambúlancia, a la sala d'urgencies esperant que algú hem digues alguna cosa, ni infermeres, ni metges, ni res! Ningú s'ha preocupat de que hi havia una menor d'edat a Urgències sola, sense cap adult al seu costat i que feia dues hores que esperava que algú li preguntes que li havia passat, si es trobava bé, o simplement li observesin el fort cop al cap i al braç que s'ha donat en caure desmaiada al terra.
Al final, l'altra gent que hi havia urgencies (pacients) han hagut d'anar a avisar a les infermeres de que jo feia dues hores i mitja que esperava que algú em visités, o que els meus pares, que de segur estaven a la sala d'espera, entressin a estar amb mi. Fins que jo no m'he aixecat i he demanat per favor que em fotessin cas, ningú s'ha dignat a dirigir-me la paraula, al final han fet passar a mons pares, i quan ja firmava l'alta volutnaria m'ho han impedit, i m'han fet entrar en un "box" per mirar si m'havia fet res al cap, fer-me un electrocardiograma, mirar-me el braç, etc.
És a dir, tot el que en dues hores i mitja no m'havien volgut fer, m'ho han fet en menys de mitja hora!

La culpa? un problema informàtic!

Doncs senyors, es un servei sanitari on s'atenen persones que no entren per gust sinó perquè els hi ha passat alguna cosa, una menor ha estat dues hores i mitja sola, esperant, no se sap què...

Conclusió: una noia entra portada per l'ambulancia a Urgencies d'un Hospital públic perquè ha perdut el coneixement i s'ha donat uin fort cop al cap, i en surt gairebé amb un atac d'ansietat... que s¡ho facin mirar, allà no hi han objectes sinó persones que no es troben bé, i que estan espantades!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada