Pàgines

8 d’ag. 2011

Jocs

Jugues? Però vigila, abans llegeix el prospecte, els efectes secundaris poden ser mareig, perdua, desorientació, insomni, somriures inexplicables, nostàlgia, i desesperació. Sóc una contrincant díficil o imbècil perquè sovint em desconcentro i no sé per on tirar. Sovint també m'agrada fer-me la despistada per veure com t'agobies quan faig veure que no t'entenc. El nostre joc es basa en mirades fugiseres en la nit, en escapar de noies maques i convidar-nos a cerveses i xupitos. Ballem amb la música que fem sonar a ritme de reagge i ska, i ens depertem amb el so sec d'un tambor que retrona dins els nostres caps de ressaca. sempre es divertit acompanyar els jocs i la vida d'una banda sonora, i aquest no podia ser menys. No hi ha tauler, i les peces som només dos, que en la distància tantejem els moviments possibles, perque un dia o altre la partida es jugarà cara a cara i llavors no hi haura possibilitat d'error, tot es decidirà en el moment.
M'agrada jugar, i arriscar, però no et penses, també tinc por de pedre, potser per això m'agrada aquest joc perque mai estas del tot segur de qui dels dos està arriscant, si perd un, perdem els dos, si guanye un guanyem els dos, però juguem per separat i és la gràcia de marejar-se i no entendre les converses que ja es perden. Tenim una partida pendent i penso jugar-la i arriscar-me, potser ens toca viure una mica?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada